maanantai 23. marraskuuta 2009

Masentavasti kuumeen kourissa

Minulla nähtävästi jokainen maanantai alkaa surkeasti. Pitkän ja piinallisen odottelun jälkeen tulin viimeinkin kipeäksi. Sikainfluenssaa tämä EI ole (koska en halua sen olevan). Äiti on siis pärskinyt minunkin suuntaan (isähän ei sitä olisi voinut tehdä). Ilmeisesti hän oli pärskinyt päähän, koska kallo tuntuu pari numeroa liian pieneltä. Onneksi ei ole ainkaan vielä kuumetta kuin ihan vähän. Yleensä minulla ei kyllä nousekaan kova kuume. Hassua sinänsä, ettei nenä ole ollenkaan tukossa, eikä minun ole tarvinnut pärskiä kämppisten varpaille.

Jännää, ettei nykyään ehtisi enää sairastaa. Lukiossa tai yläasteella olisin ilomielen jäänyt kotiin äidin hoidettavaksi. Nyt olen vaan koko päivän tuskaillut sitä, miten paljon aikaa menee hukkaan, enkä pääse luennoille. Olisi kirjoitettava oppimispäiväkirjoja sun muita, ja eräs ryhmätyökin jää väliin. Pitäisikö siis ottaa vaan ihan rennosti ja sairastaa tämä tauti pois, koska ensi viikonloppuna viimeistään minun pitää olla jo terve?

On kyllä tylsää sairastaa yksin kotona. Tilaamani Faith No Moren levykin tulee vasta huomenna postissa. :( Onneksi minulla on sentään lohtuna Frendien toinen tuotantokausi, jonka olen nähnyt noin sata miljoonaa kertaa, mutta eihän se mitään haittaa. Mikä muu sarja piristää kuumeessa? Kumman kaa? Vai onko se liian rankkaa, ehkä Muumit olisi parempi?

Subilta tulee Walk The Line. Voisin mennä sitä tuijottamaan, jos jaksan. Joaquin Phoenix on vaan jotenkin ihanan miehekäs. :)

3 kommenttia:

  1. Muumit on ihan parasta kipeenä ja oikeestaan kyllä muulloinkin. <3

    VastaaPoista
  2. Yhdyn Inkeriin :) Jos haluut niin saat multa muumeja lainaan. Ai niin tällä kertaa se taisinkin olla minä joka pärski sun päälle niin että pää meni kipeäksi. Vai tekikö äiti liian suolaista ruokaa? Jos et halua katsoa frendejen kakkoskautta niin otan sen mielelläni takaisin kotiin. Pää

    VastaaPoista
  3. Muumit on paras! En ymmärrä miks esim Free ei tykkää niistä:( Kaa
    p.s Muumimukit on myös kivoja. Varsinkin jos joku haluais ostaa niitä mulle:P

    VastaaPoista