tiistai 10. marraskuuta 2009

Lumisadetta

Maan on peittänyt aivan ihana valkoinen lumipeite! Olen aivan innoissani, kun yhden iltapäivän aikana on satanut niin paljon lunta. Toisaalta ei ollut kiva talsia kampukselta kotiin tennareissa, koska sukat oli ihan märät ja ulkona tuiskutti oikein roimasti. Olen muutenkin ollut tänään jostain syystä hyvällä tuulella, vaikka aamu ei ollutkaan ihan paras, mikä johtui aikaisesta herätyksestä. Oon ollut aika väsynyt, mutta se ei ole hyvää mieltä latistanut. Huomenna saan onneksi nukkua yhdeksään.

Siskot tulee ylihuomenna tänne Jyväskylään kyläilemään. Jippii! :) Pitää yrittää kehitellä jotain ohjelmaa. Lauantaina taas on kaverin pikkujoulut. On siis tosi kiva viikko tulossa! Pitää koputtaa kuitenkin puuta, etten vaan ole saanut sitä isän tautia. Meidän piti mennä tänään katsomaan Perun perunat -nimistä improvisaatioteatteria Juomatehtaalle. Sairastumisen vuoksi sitä ei järjestettykään. Harmittaa vähän, mutta pitää mennä seuraavalla kerralla sitten. Minun elämä on oikeaa "seuraavaa kertaa". En ole käynyt Kauppakadun approssa, mökkiseminaarissa tai sitseilläkään, koska meinaan aina mennä "seuraavalla kerralla sitten". Luultavasti en käy noissa koskaan, koska opiskeluaika ei vain riitä siihen. Olen vaan ihan liian saamaton.

Kauhea väsymys iski. Meinasin katsoa Frendit ja mennä sen jälkeen kämppiksen kanssa happihyppelylle. Odotan oikein ulos menoa, kun siellä on nyt niin kaunista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti