perjantai 11. joulukuuta 2009

Painajaisten syy selvillä?

Käteen ei satu muuten vieläkään. Kuumettakaan ei ole ollut. Eilen olin tosi väsynyt, kun tulin pikkujouluista kotiin. En kyllä tiedä, johtuiko se rokotteesta vai punaviinistä ja terästetystä glögistä. No on tämäkin, kun olen varautunut oireisiin, ja ei niitä sitten tule. Pitäisiköhän tehdä reklamaatio? Olen närkästynyt kuluttaja!

Minä ehkä selvitin viimein, mistä ne minun tappamisunet oikeasti johtuvat. Tulin tänään vanhempien luo ja muistelin jauhelihakeittoa syödessäni sitä, kun jouduin tapaamaan loukkuun (vai luttaan?) jääneen hiiren. Se raukka oli jäänyt jalastaan kiinni loukkuun, ja oli vielä hankalasti lieden takana. Ajattelin, ettei se tulisi selviämään luonnossa, joten hakkasin sen kuoliaaksi halolla. Hiiri ei meinannut kuolla millään. Minä vain hakkasin ja hakkasin. Ja hakkasin. Oli se aika surkea näky.

Huomenna pitäisi jo heti aamusta mennä auttamaan isosiskon muutossa. Onneksi siellä on paljon miehiä mukana, joten urakka ei tunnu toivottomalta. Illalla olisi työpaikan pikkujoulut, ja sen jälkeen olisi tarkoitus suunnistaa baariin työkaverin kanssa. Kokemuksen perusteella voisin väittää, että on mukava ilta tulossa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti