tiistai 8. joulukuuta 2009

Joululoma!

Jippii! Joululoma alkoi tänään. :) Tänään on ollut siis hyvä päivä. Kävin myös hieman kahvittelemassa ja ostin viimein sen yhden ainoan joululahjan. Nyt on yksi murhe taas vähemmän. Tänään olen ollut ihan harvinaisen hyvällä tuulella. Otin itseäni niskasta kiinni ja soitin erään puhelun. Kokeilin vähän kepillä jäätä, ja se kannatti. :)

Minun unissa kyllä vilisee julkkiksia kuin puluja Kuopion torilla. Tässä vähän aikaa sitten jutustelin Barack Obaman kanssa. Hän oli muuten oikein mukava mies! Viime yönä minua jahtasi taas joku murhaaja. Pakoilin häntä jossain suuressa talossa, ja lopuksi yritin saada häntä hengiltä. Apuna minulla oli Antti Tuisku, vaikka ei siitä mitään apua ollut. En tajua, miten emme saaneet sitä miestä hengiltä kahdestaan, vaikka hänellä oli aseenaan vain hyvin pieni teräase.

En tajua, mistä nämä tappamisunet tulee. Ne ei oikeastaan ole painajasia, vaan olen lähinnä todella turhautunut, kun hakkaan, lyön ja potkin, enkä saa sitä tyyppiä hengiltä sitten millään. Olisiko teillä sanoa jotain "tappovarmoja" konsteja, joilla ihminen kuolee nopeasti ja siististi? Voisin kokeilla niitä seuraavan kerran, kun joudun jahdattavaksi. Pitäisikö minun mennä itsepuolustuskurssille näiden unien varalta? Ja olisiko siitä edes hyötyä unimaailmassa?

1 kommentti:

  1. Nuo sinun tappounet kuulostaa ihan siltä nelosen sarjalta mitä katsoitte Sirpan kanssa. Ei kannata katsoa mitään jännittävää! Kaa

    VastaaPoista