keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Lukutoukka

Minulla on ollut eilisestä lähtien vapaata. Maanantaina pitäisi seuraavan kerran mennä luennolle istumaan. Iltapäivällä hyppäsin junaan ja tulin Pieksämäen kautta porukoille. Koska minulla on ollut aika paljon vapaata, kuvittelin, että tekisin kirjasuomen kotitenttitehtävää. Minä todellakin meinasin tehdä sitä, mutta sitten jotenkin vain en tehnytkään. Eli olen istunut nenä kiinni kirjassa ihan koko ajan. Nyt pystyin vähäksi aikaa hellittämään ja kirjoittelemaan tänne, koska Bella ei kuollutkaan siihen, kun hänen vauvansa yritti repiä itsensä hampailla ulos kohdusta. Oli se kyllä jännä kohta, mutta onneksi kaikki on nyt hyvin.

Huomenna pitää herätä jo tosi aikaisin navettaan. Argh. Enkä edes muista enää mitään lomituksesta. Ehkä siitä jotenkin selvitään.

Hassua. Mulla oli äsken kauheasti kivoja ajatuksia, joista halusin kirjoittaa tänne. Nyt on pää ihan tyhjä ja mietin vain, mitä Bella-vampyyrille kuuluu ja meinaako hän hyökätä vauvansa kimppuun. Juu, yrittäkää ymmärtää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti